کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال ناتمام Adhura -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال ناتمام
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7

خلاصه داستان

در سریال ناتمام Adhura 2023، اتفاقات عجیبی در مدرسه شبانه‌روزی نیلجیری رخ می‌دهد که به نظر می‌رسد با ودانت، یک دانش‌آموز 10 ساله جدید مرتبط باشد. در این میان زمانی که گروهی از دانش‌آموزان ورودی سال 2007 برای تجدید دیدار به مدرسه بازمی‌گردند، یکی از آن‌ها به نام آدیراج جایسینگ باید با عواقب ترسناک کاری که 15 سال پیش انجام داده روبرو شود و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال ناتمام Adhura 2023

سریال ناتمام Adhura 2023، یک سریال ترسناک و دلهره آور به زبان هندی و ساخت این کشور است که در سال 2023 بر روی Amazon Prime Video منتشر شد. این سریال با بازی رسیکا دوگل، ایشواک سینگ و راهول دیو و کارگردانی آنانیا بانرجی و گوراو کی چاولا ساخته شده و تهیه کنندگی سریال ناتمام Adhura  2023توسط منیشا آدوانی، نیکیل آدوانی و مادهو بھوجوانی انجام شده است. این سریال در تاریخ 7 ژوئیه 2023 در پلتفرم OTT Amazon Prime Video پخش شد. جالب است بدانید که عمده‌ی فیلمبرداری این سریال در مدرسه لارنس، لاودیل انجام شد.

 

 

نکات سریال

سریال ناتمام Adhura 2023، اولین بار در 7 جولای سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video درهندوستان، آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. تدوین و ویرایش آن کاری از ماهیر زاوری می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط سریجان چاوراسیا انجام شده است. مجموعه ناتمام پس از پخش با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد به طوری که برای بازی خوب بازیگران، فیلمنامه، خط داستانی، موسیقی متن، جلوه‌های ویژه، طراحی صحنه، طراحی لباس، چهره‌پردازی‌ها، کارگردانی، ارزش‌های تولید، فضاسازی‌ها و همچنین طراحی پوستر تحسین شد.

 

سریال ناتمام Adhura 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Adhura 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها