کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم توله سگ های فضایی Space Pups 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی توله سگ های فضایی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی توله سگ های فضایی Space Pups 2023، دو کودک و والدینشان به سه بیگانه فضایی که به سگ‌هایی دوست‌داشتنی تبدیل شده‌اند، کمک می‌کنند تا از چنگال یک شکارچی محلی فرار کرده و در عین حال سفینه فضایی خود را نیز تعمیر کنند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم توله سگ های فضایی Space Pups 2023

فیلم توله سگ های فضایی Space Pups 2023، یک فیلم ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی و خانوادگی ویژه کودکان و نوجوانان محصول کشور آمریکا به کارگردانی جیسون مورفی است. فیلمنامه این فیلم را نیز آنتونی استیون جووردانو به نگارش درآورده است. در این فیلم بازیگرانی همچون مایرون دانلی، رایلی مدیسون فولر، الیجا گرین، کریستا کلی، مت کینبک، مارک دانیل، جو گادت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

 

نکات فیلم

 کارگردانی هنری فیلم توله سگ های فضایی Space Pups 2023، کاری از اولیویا ووکاش می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط اریک ون لنتن انجام شده است؛ این فیلم تاکنون با بازخورد‌های مثبت از سوی مخاطبین کودک و نوجوان روبرو شده و از سوی منتقدان نیز برای جلوه‌های ویژه، بازی خوب بازیگران به ویژه بازیگران کودک، سکانس‌های طنز، نحوه فیلمبرداری، صداگذاری‌ها، جنبه‌های فنی، طراحی پوستر، کارگردانی و همچنین ارزش‌های تولید تحسین شده است.

 

 

 

 

فیلم توله سگ های فضایی Space Pups 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Space Pups 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها