کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم تنها در خانه 2 گم شده در نیویورک 1992-hamahang
0
فیلم سینمایی تنها در خانه 2: گم‌شده در نیویورک

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی تنها در خانه 2: گم‌ شده در نیویورک 1992، یک سال از ماجرای فیلم قبلی می گذرد. این بار کوین در شهر نیویورک گم شده است و دو دزدی که سال پیش به خانه او آمده بودند هم از زندان گریخته و فاصله چندانی با کوین ندارند…

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم تنها در خانه 2 گم شده در نیویورک 1992

فیلم تنها در خانه 2 گم شده در نیویورک 1992Home Alone ۲: Lost in New York، فیلمی در ژانر کمدی، ماجراجویی و کریسمسی آمریکایی محصول سال 1992، به کارگردانی کریس کلمبوس و نویسندگی و تولید جان هیوز، دنباله‌ای است بر فیلم محبوب تنها در خانه که در سال 1990 منتشر شد و دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های تنها در خانه به شمار می‌رود. بازیگران اصلی این فیلم شامل مکالی کالکین، جو پشی، دنیل استرن، جان هرد، تیم کاری، برندا فریکر و کاترین اوهارا می‌باشند.

 

نکات فیلم

جان هیوز نوشتن فیلم تنها در خانه 2 گم شده در نیویورک 1992 را تا فوریه 1991 به پایان رساند، پس از امضای قرارداد شش فیلمی با 20th Century Fox. بازگشت کالکین در ماه می تایید شد و باقی بازیگران به زودی پس از آن نهایی شدند. فیلمبرداری اصلی از دسامبر 1991 تا می 1992 انجام شد و در مکان‌هایی در ایلینوی و نیویورک، از جمله در مرکز راکفلر و مرکز تجارت جهانی اصلی، صورت گرفت.

جان ویلیامز برای تولید موسیقی متن تنها در خانه 2 و همچنین آهنگ‌های مرتبط با جشن‌ها بازگشت. این فیلم علاوه بر شامل شدن آهنگ موضوعی فیلم قبلی جایی در حافظه‌ام (با ترانه‌هایی از بت میدلر)، دارای یک تم جدید به نام ستاره کریسمس (با ترانه‌هایی از لزلی بریکوس) نیز بود. تدوین فیلم برعهده Raja Gosnell بوده است.

 

فیلم تنها در خانه 2 گم شده در نیویورک 1992 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Home Alone 2: Lost in New York 1992 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها