کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ونکا 2023 Wonka-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ونکا
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی ونکا Wonka 2023، در مورد ویلی ونکای جوان می‌باشد که مملو از ایده‎ های مختلف و مصمم به تغییر جهان به مکانی دلپذیر است. این فیلم داستان شگفت‌انگیزی را روایت می‌کند که چگونه بزرگترین مخترع، شعبده‌باز و شکلات‌ساز جهان، به ویلی ونکای محبوبی تبدیل شده که امروز می‌شناسیم و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ونکا 2023 Wonka

فیلم ونکا 2023 Wonka، یک فیلم خیالی موزیکال کمدی ساخت آمریکا، کانادا و انگلستان به کارگردانی پل کینگ می باشد که همراه با سایمون فارنابی، فیلمنامه را بر اساس یک داستان نوشته شده توسط کینگ، نوشته و تدوین کرده است و با حضور هنرپیشگانی چون تیموتی شالامت، کالاه لین، کیگان-مایکل کی، پترسون جوزف، مت لوکاس، متیو باینتون، سالی هاوکینز، روان آتکینسون، جیم کارتر، الیویا کولمن و هیو گرانت به اجرا درآمده است.

 

 

نکات فیلم

این فیلم داستان آغازین ویلی وانکا را، یک شخصیت از رمان سال ۱۹۶۴ چارلی و کارخانه شکلات نوشته رولد دال، روایت می‌کند و به روزهای اولیه‌اش به عنوان یک شکلات‌ساز می‌پردازد. فیلم با بازی تیموتی شالامت در نقش اصلی عرضه شده است. این فیلم سومین فیلمی است که اقدام به بازسازی بازیگران زنده بر اساس رمان می کند که پیشینه آن شامل فیلم‌های ویلی وانکا و کارخانه شکلات(۱۹۷۱) و چارلی و کارخانه شکلات (۲۰۰۵) می‌باشد. فیلمبرداری فیلم توسط چونگ چونگ هون، تدوین توسط مارک اورسون انجام شده و آهنگساز جوبی تالبوت می باشد.

 

 

فیلم ونکا 2023 Wonka همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Wonka 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها