کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم تنها در خانه 1990 Home Alone-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی تنها در خانه
  • کارگردان:
  • سال ساخت: 1990
  • تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۰/۰۹
  • امتیاز IMDB: 7.7
  • کشور سازنده: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • مدت زمان: 101 دقیقه
  • محدوده سنی: همه سنین
  • ژانر: کمدی خانوادگی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی تنها در خانه 1990 Home Alone، زمانی که کوین برای جشن کریسمس به بیرون می رود، دو دزد با او آشنا می‌شوند و می‌ فهمند که او تنهاست و تصمیم می‌گیرند تا به خانهٔ کوین دستبرد بزنند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم تنها در خانه 1990 Home Alone

فیلم تنها در خانه 1990 Home Alone، یک فیلم کمدی آمریکایی با موضوع کریسمس، ساخته‌ی سال 1990 است که توسط کریس کلمبوس کارگردانی شده و توسط جان هیوز نوشته و تولید گردیده است. این فیلم، که نخستین قسمت از مجموعه فیلم‌های تنها در خانه به شمار می‌رود، با بازی درخشان مکالی کالکین در نقش کوین مک‌کالیستر، همراه با جو پشی، دنیل استرن، جان هرد و کاترین اوهارا، به تصویر کشیده شده است.

 

نکات فیلم

جان هیوز، ایده ساخت فیلم تنها در خانه 1990 Home Alone، را در طول تعطیلات خود پرورش داد، با این پیش‌بینی که ابتدا کمپانی وارنر هزینه‌ها و پخش فیلم را بر عهده بگیرد. با این وجود، وقتی بودجه اختصاص یافته توسط این شرکت تجاوز شد، وارنر برادرز تولید فیلم را متوقف کرد. در نهایت، 20th Century Fox پس از برگزاری جلسات پنهانی با هیوز، مسئولیت‌های تولید فیلم را بر عهده گرفت.

کریس کلمبوس در ابتدا امیدوار بود که بروس براوتون برای فیلم موسیقی بسازد، و در اولین پوسترها او به عنوان آهنگساز فیلم معرفی شده بود. با این حال، براوتون به دلیل مشغولیت در آخرین لحظه مجبور به انصراف شد. بعداً کلمبوس توانست با استیون اسپیلبرگ ارتباط برقرار کند که او را در تماس با جان ویلیامز برای تولید نهایی موسیقی متن فیلم یاری داد. ترانه‌های سنتی کریسمس نظیر (او هالی نایت) و (کارول آو د بلز) به طور برجسته‌ای در فیلم به کار رفته‌اند.

در دوازدهمین جوایز جوانان در فیلم، مکالی کالکین به خاطر بازی در فیلم تنها در خانه 1990 Home Alone، جایزه بهترین بازیگر جوان در نقش اصلی یک فیلم را کسب کرد. این فیلم برای دو جایزه اسکار نامزد شد: یکی برای بهترین موسیقی متن اصلی که توسط جان ویلیامز نوشته شده بود، و دیگری برای بهترین ترانه اصلی برای (جایی در حافظه‌ام) که موسیقی آن توسط ویلیامز و ترانه‌سرایی آن توسط لزلی بریکوس انجام شده بود.

 

 

 

فیلم تنها در خانه 1990 Home Alone همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Home Alone 1990 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها