کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها

خلاصه داستان

در فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها، یک جادوگر فعال جوان بریتانیایی، با یک چمدان چرمی مرموز که موجودات متنوع و جادویی را در بر می گیرد، وارد شهر می شود...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016

فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016 Fantastic، یک فیلم خانوادگی، ماجراجویی، فانتزی به کارگردانی دیوید ییتس و بر اساس فیلمنامه ای نوشته جی.کی. رولینگ بر اساس کتاب او به همین نام ساخته شده است. از بازیگران آن می توان به ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر و …  اشاره کرد.

این فیلم در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد دو جایزه اسکار شد و در نهایت برنده جایزه اسکار بهترین طراحی لباس شد. این جایزه به کالین اتوود، طراح صحنه و لباس این فیلم اهدا شد. همچنین این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه شد.

 

 

 

فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Fantastic Beasts and Where to Find Them 2016 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها