کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان 3 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی هری پاتر و زندانی آزکابان 3

خلاصه داستان

فیلم سینمایی هری پاتر و زندانی آزکابان 3 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban، هری سومین سال را در مدرسه هاگوارتز سپری می کند و مشکلات جدیدی در انتظار او هستند. قاتل محکوم، سیریوس بلک از زندان جادوگران گریخته است و اکنون به دنبال هری می آید….

درباره فیلم

Spread the love



فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان 3 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان 3 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban، یک فیلم فانتزی، ماجرایی خانوادگی به کارگردانی آلفونسو کوارون محصول سال ۲۰۰۴ است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی.کی. لورد ساخته شده است. بازیگران دانیل رادکلیف در نقش هری پاتر، روپرت گرینت در نقش ران ویزلی و اما واتسون در نقش هرمیون گرنجر هستند.

 

 

نکات فیلم

فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان 3 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban، این سومین قسمت از سری فیلم های هری پاتر است که دنباله هری پاتر و تالار اسرار و قبل از هری پاتر و جام آتش است. به گفته منتقدان، این فیلم نسبت به دو قسمت قبلی پیشرفت چشمگیری داشت.

این سریال به خاطر لحن و سبک کارگردانی‌اش مورد توجه است و اغلب منتقدان و طرفداران آن را بهترین فیلم هری پاتر می‌دانند. این فیلم در هفتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار در سال 2004 نامزد دو جایزه اسکار بهترین موسیقی و بهترین جلوه های ویژه شد.

 

 

فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان 3 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 2004 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها