کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

پر جستجوترین ها در حوزه تلویزیون و سینما 2023
زمان مطالعه : 6 دقیقه
Spread the love



پر جستجوترین ها در حوزه تلویزیون و سینما 2023

طبق معمول در این زمان از سال، سایت ترندز لیستی از پر جستجو ترین کلمات در سال 2023 منتشر کرد. در این پست می خواهیم با شما در مورد پرجستجو ترین کلمات در حوزه تلویزیون و سینما در سال 2023 حرف بزنیم. پس تا آخر این پست همراهمان باشید.

پربازدیدترین بازیگران سال 2023

Jeremy Renner، بازیگر آمریکایی که به خاطر نقش هایش در دنیای سینمایی مارول و فیلم های تحسین شده شناخته شده است، در صدر جدول جستجوی رتبه بندی قرار گرفت. اجراهای متنوع او و حضور قابل توجه رسانه ای او در سال 2023 احتمالاً این افزایش علاقه را ایجاد کرد.

Jenna Ortega، با بازی در سریال نتفلیکس (چهارشنبه) به شهرت رسید، اورتگا توجه مخاطبان جهانی را به خود جلب کرده و دومین بازیگر پربازدید سال را به خود اختصاص داده است.

Ichikawa Ennosuke IV، چهره برجسته تئاتر کابوکی، شناخته شدن جهانی Ennosuke گواهی بر علاقه روزافزون به هنرهای نمایشی سنتی ژاپنی می باشد.

Danny Masterson، معروف به بازی در That 70s Show، مسائل حقوقی مداوم Masterson او را در کانون توجه عمومی نگه داشته که در رتبه بالای جستجو منعکس شده است.

Pedro Pascal، بازیگر شیلیایی-آمریکایی که به خاطر نقش هایش در The Mandalorian و The Last of Us گرامی داشته می شود، همچنان به جلب مخاطبان ادامه می دهد و جایگاه خود را در میان جستجوی برتر حفظ می کند.

Jamie Foxx، Foxx، بازیگر برنده جایزه اسکار، همچنان چهره ثابت هالیوود است و نقش های متنوعش او را مرتبط و مورد جستجوی قرار می دهد.

Brendan Fraser، بازگشت قابل توجه Fraser در هالیوود یک داستان دلگرم کننده برای طرفداران بوده و علاقه به کار او را دوباره زنده کرده است.

Russell Brand، نظرات صریح و پادکست های کمدین و بازیگر بریتانیایی Brand، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده و او را به موضوع جستجو مکرر تبدیل کرده است.

Kiara Advani، محبوبیت رو به رشد بازیگر هندی، به ویژه برای بازی های او در بالیوود، باعث جلب توجه جهانی شده است.

Matt Rife، Rife، کمدین و بازیگر، یک جستجوی در حال افزایش بوده است، احتمالاً این مورد به دلیل حضور رو به رشد او در صنعت سرگرمی می باشد.

فیلم های پر جستجو در سال 2023

از اقتباس لایو اکشن عروسک نمادین تا دنباله حماسی جیمز کامرون. در سال 2023، فیلم های زیادی در سراسر جهان اکران شدند که توجه مخاطبان را به خود جلب کردند. در اینجا 10 فیلم پرجستجو در این سال آورده شده است.

باربی Barbie

این اقتباس لایو اکشن از عروسک نمادین با بازی مارگو رابی، یکی از پربحث ترین فیلم های سال بود. شور و شوق برای این فیلم باعث شد که به سرعت به یکی از پرجستجوترین فیلم های سال تبدیل شود.

 اوپنهایمر Oppenheimer

این درام بیوگرافی درباره پدر بمب اتمی، یورگن اوپنهایمر، توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده است. این فیلم استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان را در پی داشت و به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل شد.

 جوانان Jawan

این فیلم اکشن مهیج هندی، داستان یک گروه جوان را روایت می کند که برای نجات یک دختر ربوده شده تلاش می کنند. این فیلم با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد و به یکی از پرفروش ترین فیلم های بالیوود در سال تبدیل شد.

 صدای آزادی Sound of Freedom

این فیلم که به مسائل قاچاق انسان می پردازد، بر اساس داستان واقعی یک زن جوانی است که از آفریقا به ایالات متحده قاچاق شده است. این فیلم  استقبال مثبت منتقدان را در پی داشت و نامزد دریافت چندین جایزه اسکار شد.

 جان ویک: فصل 4 (John Wick: Chapter 4)

این فیلم اکشن، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های جان ویک است.

آواتار: راه آب Avatar: The Way of Water

این دنباله فیلم علمی تخیلی حماسی جیمز کامرون، آواتار، 20 سال پس از وقایع فیلم اول اتفاق می افتد. این فیلم استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان را در پی داشت و به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل شد.

همه جا همه چیز همه جا Everything Everywhere All at Once

این فیلم علمی تخیلی، داستان زنی را روایت می کند که با سفر به ابعاد مختلف، تلاش می کند از خانواده اش محافظت کند.  فیلم چندین جایزه اسکار را دریافت کرد و با استقبال مثبت منتقدان هم روبرو شد.

 گدار 2 Gadar

این دنباله درام تاریخی، داستان زندگی شاعر و انقلابی هندی، سوامینادان گدار، را روایت می کند. این فیلم چندین جایزه ملی فیلم هند را دریافت کرد.

کرید 3 Creed III

این فیلم ورزشی، آخرین قسمت از سری فیلم های کرید است که بخشی از فرنچایز راک است. ضمن استقبال مثبت منتقدان به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال هم تبدیل شد.

راهزن Pathaan

این فیلم اکشن هندی، داستان یک مرد جوان را روایت می کند که برای انتقام گرفتن از مرگ خانواده اش، به یک راهزن تبدیل می شود.

سریال‌های تلویزیونی پربازدید سال 2023

بر اساس داده‌های جستجوی گوگل، این سریال‌های تلویزیونی در سال 2023 بیشترین میزان جستجو را داشته‌اند:

1-      آخرین بازمانده (The Last of Us)

2-     ونزدی (Wednesday)

3-      گینوی و جورجیا (Ginny & Georgia)

4-      وان پیس (One Piece)

5-      کالیدوسکوپ (Kaleidoscope)

6-      پادشاه زمین (King the Land)

7-      افتخار (The Glory)

8-      آن ’90s شو (That ’90s Show)

9-      سقوط خاندان آشر (The Fall of House Usher)

10-  سایه و استخوان (Shadow and Bone)

آخرین بازمانده The Last of Us، اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب، در صدر جستجوی سریال‌های تلویزیونی قرار دارد. این سریال درام پسا آخرالزمانی داستان جوئل و الی را روایت می‌کند که در دنیایی پس از یک شیوع همه‌گیرانه تلاش می‌کنند تا زنده بمانند.

ونزدی Wednesday، سریال نتفلیکس بر اساس شخصیت چهارشنبه آدامز از مجموعه انیمیشن «خانواده آدامز» ماجراجویی‌های این دختر نوجوان را در یک مدرسه شبانه‌روزی جادویی روایت می‌کند.

گینوی و جورجیا Ginny & Georgia، سریال درام مادر و دختر، داستان دو زن جوان را روایت می‌کند که پس از مرگ شوهر گینوی، به یک شهر جدید نقل مکان می‌کنند.

وان پیس One Piece، سریال انیمه بر اساس مانگا معروف، داستان گروهی از دزدان دریایی را روایت می‌کند که به دنبال گنج افسانه‌ای می‌گردند.

کالیدوسکوپ Kaleidoscope، سریال منحصربه‌فرد، به بینندگان اجازه می‌دهد قسمت‌ها را به ترتیب دلخواه تماشا کنند. این سریال داستان‌های مختلفی را از سراسر جهان روایت می‌کند.

پادشاه زمین King the Land، سریال درام کره‌ای، داستان یک پادشاه جوان را روایت می‌کند که باید برای حفظ تاج و تخت خود بجنگد.

افتخار The Glory، سریال کره‌ای دیگر در این لیست، داستان یک زن جوان را روایت می‌کند که در تلاش است تا حقیقتی را که خانواده‌اش پنهان کرده‌اند، کشف کند.

آن ’90s شو That ’90s Show، اسپین‌آف سریال «آن ’70s شو» داستان گروهی از دوستان را در دهه 1990 روایت می‌کند.

سقوط خاندان آشر The Fall of House Usher، سریال بر اساس آثار ادگار آلن پو، داستان یک مرد جوان را روایت می‌کند که به یک خانه مرموز دعوت می‌شود.

سایه و استخوان Shadow and Bone، سریال فانتزی، داستان یک دختر جوان را روایت می‌کند که قدرت‌های جادویی خاصی دارد.

این لیست نشان‌دهنده تنوع سلیقه‌های مخاطبان تلویزیون در سراسر جهان است. از سریال‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی و آثار ادبی گرفته تا سریال‌های انیمه و درام‌های خانوادگی، این فیلمها و سریالها نشان می‌دهند که مخاطبان به دنبال طیف گسترده‌ای از محتوا هستند.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها